بـــحــر عــشـــق
بـــحــر عــشـــق


یادگاری...

گفت: مي خوام برات يه يادگاري بنويسم گفتم: كجا؟ گفت : رو قلبت گفتم مگه

ميتوني ؟ گفت : اره سخت نيست ‌‌ آسونه گفتم باشه بنويس تا هميشه يادگاري

بمونه يه خنجر برداشت گفتم اين چيه؟ گفت : هيسس ساكت شدم گفتم: بنويس

چرا معطلي خنجرو برداشت و با تيزي خنجر نوشت دوستت دارم ديوونه اون رفته؟

خيلي وقته؟ كجا ؟ نميدونم اما هنوز زخم خنجرش يادگاري رو قلبم مونده

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 6 بهمن 1391برچسب:یادگاری,,,,

|
 


قبل از اینکه بخواهى در مورد من و زندگى من قضاوت کنى.. کفشهاى من را بپوش و در راه من قدم بزن… از خیابانها…کوهها…و دشتهایى گذر کن که من گذر کردم… اشکهایی را بریز که من ریختم… دردها ماندگار و خوشى هاى زودگذر من را تجربه کن… سالهایی را بگذران که من گذرانده ام… روى سنگهایى بلغز که من لغزیدم… دوباره و دوباره به پاخیز و مجددأ در همان راه سخت قدم بزن! همانطور که من انجام دادم… بعد آن زمان میتوانى در مورد من قضاوت کنى…

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

جواد

 

بهمن 1391
دی 1391

 

لعنت به.....
آه.....
تنهایی......
یادگاری...
افسوس از...
تقدیم به تو که بهترینی
من که می دونم...
و قلب من برای تو خواهد تپید...
اگر واقعا عاشقش باشی
گفت گو خدا با بنده خویش

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بحر عشق و آدرس bahr.e.eshgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ترنم باران
اوقات تلخ
محمدرضا محمدی
کلبه ی عشق ما
تنهایی
جملات زیبا
بسم الله الرحمن الرحيم
دختر جنوبی
@درد جدایی@
mohi21
ـــدفـــاع ـــمــقــدس
حوض کوثر
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
ازدواج موقت
جلو پنجره ایکس 60
امن ترین درگاه پرداخت اینترنتی

 

بهشت
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
دوست یابی انلاین
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 16570
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->